2008. január 12., szombat

2008.01.12. Szombat

Szerencsére hatott a gyógyszer,reggelre már sokkal jobban voltam.Kinn a nap száz ágra sütött,így mentünk sétálni.A piac felé mentünk és a pékségben vettünk reggelit.Aztán elsétáltunk a a fő utcán most nyílt turcsiba.Csak hát mivel Marcika nem nagyon bírta,hogy én nézelődöm,így inkább kijöttünk.Azért sikerült vennem egy-két dolgot, amit majd megpróbálok eladni a teszveszen.400 Ft volt 1 kg gyerek ruha.Szinte ajándék.Hazafelé Marcika motorral jött.Már amikor nem a sárban szaladgált.Szépen el is esett és megint csuma sár lett.Miközben sétáltunk hóvirágot találtam az egyik virágos kertben.Nem semmi január 12-én!!!!!!
Amikor a lámpákhoz értünk telefonált Mama, hogy szeretnének eljönni,mert Sanyi tata autót akar venni és megnézné a neten.Megbeszéltük,hogy negyed 12-re jönnek.Addig mi bevásároltunk a Pennybe dédinek,majd jöttünk is haza.Majdnem egyszerre értünk mamáékkal haza.Gyorsan átszaladtam Dédihez, aztán felraktam az ebédet.Időközben Gabiék is befutottak,de Ők nem maradtak sokáig.Mamáék viszont este 6-kor mentek haza.Marcika legnagyobb örömére.Azt hittem, hogy gond lesz a délutáni alvással, de fél 2-től aludt háromnegyed 4-ig.Akkor is én keltettem fel.Mamával játszott egész délután.Aztán amikor Ők elmentek,Marcika evett egy pár falatot.

Imádja kevergetni a bögrébe a teát.


Aztán még Elmót néztünk egészen este 9-ig.

Fürcsi után gond nélkül elaludt.
Szerencsére az orr folyásának semmi nyoma.Úgy néz ki,hogy csak meghűlt egy kicsit.



Nincsenek megjegyzések: