2008. január 26., szombat

2008.01.25. Péntek

Mivel reggel 0 fokra ébredtünk,így úgy döntöttem,hogy ma elmarad a séta.Szilvi pedig hívott,de valahogy nem füllött a fogam ehhez a hideghez.Szilvi után felhívott Oláh Timi,hogy feljön hozzánk.Itt volt 11-ig,tök jót beszélgettünk.Meséltem neki,hogy Marci néha elszalad anyu elől,amikor megszólalt a csengő.Anyu volt az és amint belépett az ajtón,Manó mutatta neki,hogy puszit akar adni.Kész!!!!!!!!!!!Aztán eszembe jutott, hogy máskor anyu azt mondta neki, hogy csak akkor nézheti meg, hogy mi van a táskájában, ha ad puszit.Persze a puszi után már nyakig benne volt anyu táskájába,aki közölte vele,hogy nincs benne semmi neked való, mert nincs pénzem, szegény vagyok,fűtenem kell.Szegény Manó olyan csalódott volt.
Mindenesetre szépen rácáfolt arra amit meséltem Timinek.Azért remélem nem hiszi,hogy hazudok.
Manó fél 1-kor ment aludni.Én meg megfőztem meg gépeztem.Ma nem csináltam semmit szinte,de jól esett.Ébredés után kajcsi,majd 3 óra körüljött dédi.Azért jött,mert látta a tévében,hogy mennyi influenzás gyerek van és neki tudnia kellett,hogy Marci nem-e beteg. :-)
Gyorsan eltelt a délután és jött apa.Itthon voltunk egész este.Építőztünk,ami abból áll,hogy mi építünk Marci meg rombol.
Eddig esténként úgy mentek a dolgok,hogy apa megfürdette Marcit én meg megtöröltem és felöltöztettem.Ma közölte Marcika, hogy menjek ki a szobából és apa öltöztesse fel.Hátjó.Így gyorsan megfürödtem, így nem éjjel 11-kor jutok a fürdőszobába.Ma nem gépeztem,hanem megnéztem egy filmet.Igaz ügy a címe és nagyon tetszett.Imádom a thrillereket.

Nincsenek megjegyzések: