2008. január 8., kedd

2008.01.08. Kedd

Megint sikerült 9-ig aludni,bár most az éjjel manó nem találta a cumiját és hívott, de utána vissza is aludt.Reggel ettünk,felöltöztünk és egy kicsit mentünk sétálni.Már régen nem voltunk, na meg elintézni való is volt bőven.A piac felé mentünk, ahol semmi nem volt.Régen kedden mindig jó piac volt, most úgy nézi,hogy fáznak a piacosok.Ezért jó a http://teszvesz.hu ,itt nem kell fagyoskodni. :-) Voltunk Bankban, ahol Marcika nagyon ügyesen viselkedett.Az egyik Nő- től kapott egy kutyusos naptárat.Aztán egyfolytában mondta,hogy VAU-VAU NÉNI. Mert bizony,bár elfelejtettem írni,de Marcika mondja,hogy NÉNI.Majd csak haladunk és egyszer csak be sem áll a szája.Utána a postán voltunk, ott is ügyi volt, csak a végén kezdett egy kicsit nyűgi lenni.De nem csodálom,a egy felnőtt is utálja,ha sorba kell állni neki, nem hogy egy gyerek.A postáról elmentünk a Gabi-gáborba és vettem még 2 bady-t.Ez a narancssárga nagyon jó minőségű.Amíg sétáltunk Manó végig a babakocsiban ült,mert nem mertem kivenni, túl nagy tócsák voltak.Itthon aztán mesét néztünk és bújócskáztunk.M csak ez az egy kép készült és ez is kicsit homályos lett.

Sesame street után Marcika lefeküdt én meg egy kicsit Teszveszeztem és főztem.3 óra körülkelt Manó.Próbáltam megetetni,de nem tetszett neki a darált húsos krumpli.Pedig fincsi nagyon.
Apa ma időben jött haza.Egész délután és este itthon voltunk.Játszottunk,bohóckodtunk, vacsiztunk.Olyan 8 óra felé már volt egy kis hiszti,de ma leírhatóm,hogy nagyon jó kisfiam volt!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog Névnapot Marcinak!

pavelancsika írta...

Kell! Az egyiket ird át légyszi. Ha van olyan ahol kézzel rajzol nem a számitógépen akkor azt. Köszi.
Holnap átirom az elmót délelőtt. :)