2008. január 29., kedd

2008.01.29. Kedd

Szerencsére az éjszakáinkkal nincs gond, alszunk reggelig. KOP-KOP-KOP.Délelőtt Ő magától vette fel a sapit,ami egész jól sikerült.Felöltöztünk és elindultunk motorral sétálni.A Huba utca közepéig bírtam cérnával.Azt találta ki,hogy belemarkol a sárba ,kiáll a járda közepére és szétszórja.A lépcsőházak bejárata elé szórta a sarat.Beleültünk a babakocsiba és kerültünk egyet.Gyorsan hazaértünk,majd itthon mese nézés,játék és hiszti.Semmi nem jó címszóval.Fél 1-kor elaludt.Én leültem enni, majd megcsináltam a kaját, félig.Mert közben felébredt.
Lefényképeztem Elmot a cumival.
Aztán Marcika is odaállt mellé.



3 óra körül jött Dédi.Semmi gond nem volt,amíg itt volt, azon kívül,hogy Manó a megrágott töltött rolettit köpködte a szőnyegre.....Aztán megjött Mama is, így mi Dédivel átsétáltunk hozzá és elhoztam a mosnivalót.Siettem haza,mert hajat akartam mosni, de közben kiderült, hogy Apa is hazajött.Úgy volt megy szerelni.Marci egész este Mamázott mi meg egy kicsit pihiztünk.Megfésülte Mamát.


Aztán Ő akarta lefényképezniMielőtt Mama menni akart haza,Marcika kitalálta,hogy hintázni akar a lepedőben.Mama le is fényképezte.


Imádja.


Csak hát olyan nehéz mint a sár,így egy idő után abbahagytuk.Na akkor kezdődtek a bajok.Jött a hiszti.Apa megígérte neki,hogy ha Mama elmegy, utána még hintázunk egy kicsit.Így aztán Marcika még öltöztette is Mamát, hogy menjen már, mert akkor hintázhat.Vitte neki a csizmáját, így ma este nem volt sírás,amikor ment el mama.Bezzeg utána.Hintáztunk egy kicsit,de tényleg nehéz,na meg idő volt, menni kellett fürdeni.Üvöltött Manó, hogy Ő hintázni akar és nem megy fürdeni.A végén nagy nehezen csak megfürdött,majd seperc alatt el is aludt.Elfáradt nagyon, na meg a hintázás ugyebár....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kitartás MarcikaAnyuka! Én mindíg ilyen vagyok :-P Képzled már sarokban is álltam ;) SŐt!!! Ma még sdádá is jutott ki egy egész darab... Én csak tornáztam :-P ja, hogy anám útjában volt a lábamnak ;) Dehisz tudod, milyen vagyok.
Előbb utóbb tényleg véget ér ez az időszak ;) Állítólag legalábbis :-P
Puszi:Bogár