2008. január 3., csütörtök

2008.01.02. Szerda

Hajnal 4-től Manó köztünk aludt.Ilyenkor egyszerűen már nem akar visszaaludni és kiabál a kiságyból.Na mindegy,remélem nem lesz hosszú idő amíg megint ezt csinálja.
8-kor keltünk fel.Ettünk,felöltöztün és elvittük a postára a teszveszes csomagokat.Teli volt a posta,0-en álltak előttem.Marcika csak akkor kezdett hisztizni,amikor 2 ember volt előttünk.Egész jól bírta.Onnan elmentünk a Gabi-Gáborba és vettünk Manónak badykat.Legközelebb már csak rendelésre varrnak nagyobbat.Gyorsan le kéne szokni a pelenkáról.....
Bementünk még a boltba,majd jöttünk is haza.Felraktam az ebédet,Marcikameg lefeküdt aludni.Majdnem 3 órát aludt.Jó volt,mert amíg aludt,eladtam az etetőszéket.Marci már nem használja,ha meg lesz tesó,akkor veszünk másikat,mert ez nem volt igazán jó.Miután Marci felébredt,evett,majd játszottunk,Elmot néztünk,hintáztunk és vártuk Apát.Majdnem 5 óra volt mire hazaért.Akkor felöltöztünk és lementünk szánkózni.Apa meg addig beindította a szomszéd autóját.Egy darabig semmi gond nem volt,Marci ült a szánkón.Aztán elsétáltunk a boltba zsepit venni,majd onnan mentünk Dédihez.Közben Manó kitalálta,hogy Apa vegye fel és cipelje.Mivel ezt nem tette meg, így Manó hisztizni kezdett.Dédinél már be volt zárva a lépcsőház ajtó,így nem mentünk fel.Szegénynek biztosan fáj a lába és azért nem jön hozzánk.Majd holnap megint megpróbáljuk.Hazafelé Mari megint hozzáfogott a hisztihez.Apával ültek a szánkón,én meg húztam Őket.Nem volt egyszerű. :-)Feljöttünk és még legalább egy fél órát sírt Manó.Annyira jó lenne, ha már beszélne,most nem lett volna gond,tudtuk volna,hogy mit akar.Negyed 8 felé megvacsiztak apával,aztán fürdésig játék volt.
Már nem emlékszem,hogy hány hónapja alszik el Marci egyedül, de ma este valamiért nem akart.Kiabált,hogy ANYA! Bementem hozzá és ki akart jönni a kiságyból.Újra puszit kellett apának adni, azt mutatta,hogy neki kakilni kell,mindent kitalált,csakhogy ne kelljen aludni.Így egy kis hiszti után aludt csak el.Nehéz volt kibírni,de nem adtam be a derekamat és a végén csak elaludt egyedül.A kezemben már régen nem marad meg, nem tudom,hogy hogy tudtam volna másképpen elaltatni.
Szerintem jön neki a maradék 4 foga és azért ilyen nyűgös.Meg olyan hangulat változásai vannak,hogy hihetetlen.

Nincsenek megjegyzések: