2008. január 30., szerda

2008.01.30. Szerda

Reggel amikor Apa ment dolgozni,Marci akkor ébredt.Egy kis mesenézés után kimentünk a konyhába reggelizni.Persze Ő nem maradt ott és egyszer csak jött szólni,hogy nincs Minimax.Azért nem volt,mert kitörölte.Majd újra kell programozni a Digit, de én nem bajlódtam vele,majd Apa megcsinálja este.Nem hibáztattam Marcit érte,mert Én hagytam az irányítót az ágyban.
Aztán megint kimentünk a konyhába és Manó kakaót kért.Leült meginni és amíg én ettem Ő is ott volt velem.Már csak a reggeli kávém volt hátra,amikor Manó bevonult a kakaóval a szobába.Megcsináltam és megittam .Amikor bementem a szobába,szó szerint sírni tudtam volna.Marci a komódba a játékokra locsolta a kakaót,miután az egész ágyneműt, a dísz párnákat, az aputól kapott plédeket már megöntözte .Így a reggel szépen indult, ágyneműt húztam.Jó volt, mert Szilvi hívott,hogy jönnek sétálni, így egy kicsit lenyugodtam, hogy legalább nem leszünk egyedül.Felöltöztünk,majd mielőtt jöttek Szilviék be is vásároltunk a boltban.Elmentünk a piacra, vettem almát meg krumplit,majd mentünk a szökőkúthoz.Egy ideig szaladgáltak,nagyon megértik egymást.Aztán művház lépcsője következett, ahol Marcika esett egy hatalmasat.Vérzett a szája is, de kb fél perc sírás után már újra a szökőkút mellett bravúroskodott.Nem is voltunk sokáig,indultunk haza.Mire hazaértünk szegénykém úgy nézett i,mint Angelina Jolie.Teljesen feldagadt a szája.A nózija meg tiszta sebes.Hihetetlen,hogy mindig akkor történik ilyen, ha tanácsadásra megyünk.Már fél 12 előtt itthon voltunk.Marcika nagyon kába volt,kínlódott csak,de nézte a mesét egy darabig.Rá sem lehetett ismerni.Délben le is fektettem és egy szó nélkül el is aludt.Én megkajáltam, de az ebédet megint nem tudtam megfőzni,mire felébredt.Próbáltam etetni, de semmi,ezért felöltöztünk és mentünk tanácsadásra.15 kg 30 deka és 92 cm magas.Most sem volt gond,végig vigyorogta az egészet.Hazafelé egy kicsit sétált, de megint hozzákezdett földet szórni,így inkább beletettem a babakocsiba és kiváltottuk a popsi krémet.Hazafelé beszéltünk egy pár szót Mónival,majd jöttünk is haza és vártuk Apát.Néha kicsit összevesztünk,de azért nem volt vészes a délutánunk.Apa viszont 6 órakkor még sehol sem volt,így felöltöztünk és átmentünk Dédihez,mert megszáradt a kabátja és megígértem,hogy ma át is viszem.kb fél óra volt az egész,le sem vetkőztünk és jöttünk haza.Apa már itthon volt.Szegény nem tudta hol vagyunk,mernem vittem a telefont, azt hittem szerelni van és úgysem ér haza előttünk,közben meg melózott.Este aztán vacsi,film nézés és hiszti.Kb negyed órát hisztizett Manó,mert egy újságban meglátta a szőlőt és Ő azt akart enni.Mivel nem tudtunk adni neki,így visított.Nagy nehezen Apa megfürdette és pillanatok alatt el is aludt.Holnap8-kor fogjuk fürdetni,hátha akkor elmarad az esti hiszti....
A WC-be kakilás meg ott tart,hogy sehol.Most szól,hogy neki kell.Ráültetem,de semmi,esetleg pisi.Aztán felöltöztetem és1 percen belül belekakil a pelusba.Ma kétszer megcsinálta ezt.Úgy hogy rettenetesen korai volt az örömöm....Na majd.
Egyébként ma egy kicsit könnyebben vettem az akadályokat.Most megpróbálkozom sokkal higgadtabb maradni, hátha Marci rájön,hogy hiába próbálkozik.De néha nagyon nehéz nem felmérgelni magam.....

Nincsenek megjegyzések: