2008. január 4., péntek

2008.01.04. Péntek

Az esti kabaré után az éjszaka 3× voltam Marcinál.Először 2-kor ébresztett.Nem sírt, csak kiabált,hogy ANYA!Átmentem,de nem vettek ki csak csináltam neki egy kis tejcsit és odaadtam neki.Egy kicsit sírdogált, de bár nagyon nehéz volt, kibírtam és nem vettem ki.Leültem a kiságya mellé és néztük egymást csendben.Egyszer csak lefeküdt a kispárnájára és elaludt.Kicsit vártam,aztán kisettenkedtem.3-kor újra felkelt.Megint leültem mellé és vártam.Nem szóltunk egymáshoz, csak nézett is a kis fejéből.Megfordította a kispárnát és lefeküdt.Megint elaludt.
Harmadjára nem tudom,hogy mennyi volt az idő,de akor csak átmentem és betakartam.Reggel pedig fél 8-kor keltünk.Délelőtt elakartam menni kiváltani Dédi gyógyszereit,de kinéztem az ablakon és a látványtól fáztam.Nagyon hideg volt odakinn, így inkább itthon maradtunk.Takarítottunk,porszívóztunk, közben mesét néztünk,kekszet nasiztunk,tényleg jól el voltunk.Negyed 12 felé Marci majdnem elaludt a franciaágyon.Nem hagytam,mert nagyon korán volt.Kimentünk a konyhába hintázni.Jól tettem,hogy nem hagytam, mert jól teli rakta a pelenkát.Így bizti nem aludt volna nyugodtan.Tisztába tettem és egy icike picike sírdogálás mellett el is aludt.Egészen fél 3-ig aludt.Nagyon jó kedvűen ébredt,bár enni nem nagyon akart.A rakottkrumpli nem kellett neki,ezért sütöttem neki dinót.Na azt tévézés közben megette.Nagyon szereti az ilyen husikát.Vártuk apát.Hintáztunk egy kicsit,majd a szobában játszottunk.Apa ma nagyon időben jött haza.Jó is volt, így mert ahogy hazajött, szétszereltük az etetőszéket és becsomagoltuk.Így is fél6 volt mire elindultunk itthonról.Ketten mentünk, mert időközben jött Mama megnézni, hogy mi van Marcival.
Feladtuk a széket,kiváltottuk a gyógyszereket,aztán Tescóztunk egyet.Ilyen kevés emberrel még soha nem találkoztam kinn.Csuma üres volt az egész.Vettünk apának egy hátizsákot, mert a régi teljesen szétszakadt,tejcsit vettünk Manónak, és dédinek bevásároltunk.A pénztártól való távozás után ledöbbentem,mert megint nagyon jó jártunk.2 zsugor tejcsit vettünk, de csak egyet ütött be a pénztáros.Hihetetlen, hogy 1 hónapon belül másodjára történik ilyen.Felvittük dédinek a cuccokat és elhoztuk a mosnivalót is tőle.Jöttünk haza.Marcika nagyon jó kisfiú volt.Körbe takarította a konyhát a konyharuhákkal.Hoztunk neki kürtős kalácsot, abból eszegetett.Mama jó sokáig volt itt, mert megvárta Sanyi tatát.Olyan 9óra felé mehetett haza Mama.Szerencsére most valahogy megúsztuk a sírást,semmi gond nem volt.Fürödtünk egy nagyot,majd egy nagy cumisüveg tejcsi után Marcika egy hang nélkül lefeküdt aludni.Remélem,hogy Mama annyira lefárasztotta,hogy alszunk reggelig.

Nincsenek megjegyzések: