2008. január 18., péntek

2208.01.18. Péntek

Az éjjel virrasztottam 1 órát.Talán megint rosszat álmodhatott Manó, mert nagyon nehezen aludt vissza.Én addig ültem az ágyunk szélén és vártam, hogy mikor alszik el.Nem sírt, egy szava sem volt, csak egyfolytában forgolódott.Után reggel8-kor keltünk.Reggeli,öltözés majd mentünk sétálni.Jöttek Szilviék, így hétfőre halasztottam a bölcsi beiratkozást.Piacoztunk majd a gyerekek szökőkutaztak.Nagyon élvezték és úgy vettük észre szeretik egymást.Bence egyfolytában mondta,hogy MARTI,MARTI.Bezzeg az én kisfiam nem akar megszólalni.Csak az ANYA megy meg a NÉNI. Na majd.Kicserélték a kínaiban a pizsiket aztán jöttünk haza.Nagyon jó kisfiú volt Manó egész délelőtt és utána itthon is.Miután hazaértünk ráültettem a WC-re és megint sikerült belekakilnia.Annyira örülök neki.Sesame street után megágyazott magának a szőnyegen és ott akart aludni.
A délutáni alvás után ettünk,majd vártuk apát.Mire hazaért felöltöztünk és elmentünk a bútor boltba megnézni a garnitúrát.Nem igazán tudjuk eldönteni,hogy milyen színű legyen, mert nagyon sok szép van,de a szobánk fő színe a bordó,így ahhoz kell választani valamit.Ma még alszunk rá egyet és holnap vissza megyünk megrendelni.Onnan kimentünk a tescoba, mert elfogyott a mosóporom.Marcikát persze sehol nem láttam, de mire megvettem mindent előkerültek.Kiskocsit tolt benne egy kindertojással.A pénztárnál pedig Ő fizette ki.Még blokkot is kapott.Nagyon elégedett volt magával.
Aztán hazajöttünk , vacsiztak a fiúk,ja most én is ettem.Nem bírtam ki,mert fincsi paradicsom levest főztem.Kicsit még játszottunk, de fél9-kor mentünk fürödni.


Fürdés után egyből elaludt.Az új pizsiben.Majd reggel lefényképezem.


Nincsenek megjegyzések: