2008. január 24., csütörtök

2008.01.24. Csütörtök

Az éjszaka egy hang nélkül telt el, reggel 8-kor keltünk.Egy kis reggeli egy kis hinta,öltözködés és elindultunk a bútor boltba.
Odafele találkoztunk Oláh Timivel meg az anyukájával,aki még talán 2× láthatta Manót.Azt mondta rá,hogy tiszta apukám.Szerintem is.
Gyorsan odaértünk a bútor üzletbe és csak a papírokat adtuk be,amit Apa aláírt.El is lett döntve, hogy akkor narancssárga lesz és a 2 személyest is kinyithatósra csináltatjuk.Igaz,hogy az plusz 25000 Ft, de így lesz egy plusz ágyunk itthon.Kb 1 hónap múlva lesz készen.Aztán hazafelé megpróbálkoztam a lehetetlennel.Marcika sétált az Ady utcán, de csak a zöldségesig bírtam cérnával.Ott meg aztán leült a járdára és hisztizett,mert meg fogtam a kezét,hogy átmenjünk az úton.Kb 20 cigány nézte végig,ahogy belekínlódtam Marcit a babakocsiba.Biztosan a rendőrségről jöttek ki, mert egy rendőr autó ott cirkázott előttük.Onnan aztán a boltos csajszival, Erikával jöttünk hazafelé.Ő ment dolgozni mi meg vásárolni.Itthon aztán mese nézés és alvás.Amíg Marcika szunyált a konyha szekrényt is rendbe tettem.Most már csak a sarokülőből kell kipakolni,aminek az alja le van szakadva.Ezt ma mutatta Apa, csak azt nem tudom,hogy ha tudja,hogy olyan akkor miért nem csinálja meg????Na mindegy,kezdem belátni,hogy Mama miért aggódott ennyire a ház vásárláson.
A boltban vettem gofrit Marcinak és miközben pakoltam a szekrényben találtam pudingot és csináltam rá.Nagyon fincsi lett, így volt egy kis desszert is a vacsi után.
Miután Marci felébredt még felporszívóztam és a lépcsőházat is feltakarítottam.Addig Manó a kiságyba játszott és kiabált ki nekem,hogy ANYA!Visszaszóltam neki,hogy ITT VAGYOK és aztán játszott tovább szépen.Csak mindig le ellenőrzött.Miután minden kész lett leültünk építőzni.Kezdi érdekelni a dolog.Mutatja,hogy üljek le és építsek neki.Közben meg Ő is segít és egy-két darabot a helyre tesz.Apa valamikor háromnegyed 5 körül ért haza.Ő is építőzött Marcival.Fél 7volt amikor jött Mama, így együtt vacsizott apával.Marcika megint nem akart enni.Este végignéztem a sorozatomat,utána Mama indult haza.Marcika meg nagyon-nagyon sírt.Menni akart Mamával.Egyből mentünk fürdeni,de ott is nehéz volt megnyugtatni.A végén ketten apával fürdettük és öltöztettük fel.Bár egy kicsit rosszul esett neki,hogy bekerült a kiságyba,de egyből elaludt.

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

:) Jót nevettem a tanfolyamon meg az otthon is alkalmazott tételein. :) Tudom neked nem olyan vicces. Nálunk Misi most beteg hétvége óta és már a falat vakarom tőle! Húúú, ne tudd meg.

Névtelen írta...

S még merjen anya panaszkodni, hogy nem beszélsz ;)
A legfontosabbat tudod :-D ANYA
Puszi:Bogár