2008. január 3., csütörtök

2008.01.03. Csütörtök

Ez még egy tegnapi kép, csak lemaradt.A délutáni alvás előtt készült.
Az a helyzet,hogy reggel negyed 8-kor arra ébredtem,hogy Marci ott fekszik mellettem.Az egészben nem is ez a lényeg,hanem az,hogy fogalmam sincs,hogy mikor hoztam át.Apa azt mondja,hogy nem Ő volt,így hát csak én lehettem, de nem emlékszem rá......
Délelőtt,pakolásztam,mostam és hogy Marcit lefoglaljam valamivel,elindítottam neki a tabikat.Már vagy 1 hónapja nem látta,így most teljesen lekötötte egy kicsit.
Apa 10-re hazajött,én felöltöztem és mentem Laci temetésére.Nagy nehezen megtaláltam,még jó,hogy anyunak van egy ilyen iszákos csávója,mert pont megláttam Őket,ahogy kijöttek a kocsmából.Így együtt mentünk oda.Még most is ráz a hideg,ha rágondolok,hogy abban a picike dobozban ott volt Laci.Vagyis a hamvai.Szerencsére nem sok temetésre kellett eddig mennem, és ilyet még nem láttam élőben.
Háromnegyed 11-re értem haza.Nem sokkal utána Marci lefeküdt aludni,Apa meg visszament dolgozni.Én megfőztem,majd gépeztem egy kicsit.Háromnegyed 3-kor kelt fel Manó.Akkor evett,majd játszottunk,hintáztunk, Tabikat néztünk.Apa 5 óra után jött haza.Mivel dédi ma sem jött,így én átmentem megnézni,hogy mi van vele.Szegény beteg, fáj a lába,nem tud enni, szóval tényleg nagyon beteg.Örült,hogy mentem,mert ki kell váltani a gyógyszereit,meg írtunk egy bevásárló cetlit és holnap bevásárlunk neki.Kicsit beszélgettünk,majd jöttem haza.Amíg oda voltam Apa fényképezett.A számítógépen nézte Manó a Tabikat és a Macinak is nézni kellett.

Apa szerint Marci Streetfighter-ezik.

Most gyakorolja hogyan kell az egyik járműről átszállni a másikra.legközelebb menetközben csinálja majd.


Vacsi előtt tisztába akartam tenni.Hát meg kellett birkózni vele.


Menekült tőlem.

Végig kacagott


Utána megvacsiztunk és még játszottunk egy kicsit.Olyan negyed 10 körülmentünk fürödni.Semmi gond nem volt a fürdéssel,de aztán amikor az alvásra került a sor,megint hozzáfogott kiabálni.Egyszerűen nem tudom,hogy mi történt vele.Annyira sírt,hogy már öklendezett,ezért kivettem a kiságyból és leraktam a szőnyegre.Állt és zokogott.Közben meg visszajött egy is tejcsi.Bementünk a fürdőszobába,ahol folytatta a sírást.A vége az lett,hogy az egész vacsorája visszajött.Életében most hányt először.Újra kellett öltöztetni.Mást nem tudtam csinálni a szobájában az ágyon felöltöztettem,majd beleraktam a kiságyba.Megint sírni kezdett,de kijöttem a szobájából és kb 5 perc után elaludt.Ugyanabban a pózban ahogy feküdt,amikor kijöttem.Tehát csak feküdt és sírt.
Nem tudom,hogy ezek után milyen lesz az éjszakánk,mert hát üres gyomorral feküdt le aludni Marci.
Most nagyon tanácstalan vagyok, nem tudom mit csináljak,mert nem tudom,hogy miért nem akar aludni.

3 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Mi másfél órát küzdöttünk egymással mire elaludt Emma. :)

Névtelen írta...

Hékás! Egyforma brinyónk van :-D csak az enyém természetesen rózsaszín ;)
Puszi

pavelancsika írta...

55cm-es és rajta van az eredetiség cimke az oldalán Sesame workshop-os.
Igen 6500 volt. Van a hátán egy cipzár, de nem hátizsákos, hanem sima.