2008. január 31., csütörtök

2008.01.31. Csütörtök

Egy kicsit elkiabáltam,a legalább alszunk dolgot.Az éjjel Marcika egyszer volt fennt,de szerencsére csak kb 10 percig őriztem, majd kijöttem és utána el is aludt egy szó nélkül.Reggel 8 kor keltünk.Nagyon jó kedve volt .Pózolt is,ahogy fényképeztem.
Egy összeveszés nélkül felöltöztünk és elindultunk sétálni.Vagyis,hogy mentünk a picra szőlőt venni. :-) Vettem neki egy kisebb fürtöt, de így is 640 Ft volt.Mindegy, nagyon-nagyon finom szőlő.Elmentünk még a pelenka diszkontba pelust venni,aztán bementünk a Könd utcai ABC-be,majd jöttünk hazafelé.Persze Mónit is megnéztük, most nem is volt vevő, így beszéltünk egy pár szót.Háromnegyed 11-re itthon voltunk, és még mindíg nem volt semmi gond Marcikával.Mesét néztünk,közben mostunk,teregettünk,pakolásztunk.Egyszer az összes fehérneműmet kipakolta.Úgy csináltam, mintha észre sem vettem volna,aztán kb 10 perc múlva visszapakoltam.Utána nem is nyitotta ki.Máskor rászólok és akkor annál jobban dobálja szét.Azt hiszem ez a taktika fog beválni.Délben lefektettem aludni.Megebédeltem,majd hozzáfogtam és kivasaltam Dédi ruháit.Kb 15 percet gépeztem is,majd Manó felébredt.Végülis aludt majdnem 2 órát.Ez a kép még az ágyában készült ébredés után.
Megint nagyon jó kedve volt.


Evett egy pár falat sonkás tésztát, aztán egész délután szórakoztattuk egymást.Néha próbálkozott a rosszasággal meg a hisztivel, de ma valahogy mindíg sikerült el terelnem a figyelmét.
Valamit mindíg kitaláltam.
Ahogy teregettem apa gatyáit,eszébe jutott,hogy a fiókban van olyan ami száraz.Felis próbált vagy hármat.


A kiságyát tologatja állandóan.Sajna kicsit lecsúszott a gép,de olyan aranyosan vigyorog a kiságy mögött.



Néha már unta,hogy fényképeztem és inkább becsukta a szemét.


A szája kicsit csúnyácska,de szerencsére nem fáj neki.


6 óráig vártuk apát,de sajna nem jött.Felöltöztünk és átvittük Dédinek a ruhákat.Visszafelé meg húst hoztunk,amit majd Apa holnap elvisz a másik dédiékhez.Ahogy jöttünk hazafelé,pont akor jött Apa.Jó volt, így mert nehéz volt a szatyor,de még menni kellett a boltba olajat venni.Feljöttünk,megsütöttem a krumplit,a fiúk vacsiztak,majd 8 órakkor engedtem a vizet.Egy árva rossz szó nélkül ment a fürdés és 8óra 50-kor szépen lefeküdt és elaludt.
Vissztért az én angyalkám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: