2008. január 15., kedd

2008.01.15. Kedd

Reggel 9-kor keltünk.10 perccel utána hívott Szilvi,hogy nem-e megyünk sétálni.Mivel nagyon jó idő volt, így persze,hogy mentünk.Gyorsak voltunk,már háromnegyed 10-re leértünk a bolthoz.Egyszerre értünk oda Sziviékkel.Végig mentünk a piacon, aztán a gyerekek szökőkutaztak.Mindketten nagyon élvezték a dolgot.Bence mindig Marcit utánozta,ha meg nem akkor Marci oktatta,hogy mit hogy csináljon.Persze mindezt mutogatva.Jót szaladgáltak,majd sétáltunk lassan hazafelé.Még bementünk a dm-be, a pékségbe,majd itthon az ABC-be.Marcinak nagyon nem tetszett,hogy a babakocsiban kellett ülni és nem szaladgálhat a polcok között.Nekem viszont így jó volt, mert tudtam vásárolni.Itthon aztán meg egy is mese nézés,majd alvás.3 óra felé kelt fel.Amíg aludt főztem krumplilevest meg derelyét,amit jó ízűen megevett Manó.Főleg a derelyét.Utána nagyon jókedve volt.Bohóckodott a konyharuhájával
Apával skype-ztunk és megbeszéltük,hogy jön mindjárt haza.Na ebből 6 óra lett,ami jól elrontotta a kedvemet.Ezt utálom a legjobban , amikor valakire várni kell.Főleg,ha az másfél óra.Na mindegy,ez van.Kellet apának kis főnököt játszani.
Este aztán itthon volt játék,móka kacagás és néha sírás is.El is döntöttem,hogy holnap megpróbálunk hamarabb menni fürödni,mert már a kádban is gondok voltak.Egyből elaludt.

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én régen is utáltam várni valakire, de mióta Emma megvan mégrosszabb,. mert elmondom neki, hogy xy mindjárt jön és, ha nem nem érti miért csaptam be. Tegnap is be volt igérve, hogy Apa délbe hazajön mire felkel. Nem jött Emma sirt mert azzal aludt el, hogy délután együtt játszunk. Ezt én szurtam el, de annyira biztosra mondta, hogy hazajön.

Névtelen írta...

Várni pedig olyan jó! Apára meg pláne! ;) (bárcsak lenne kire várni :) )
Az a boldogság, mikor végre ott van! Megölelheted... megéri, hidd el :)
Puszi:Bogár