2008. január 29., kedd

2008.01.28. Hétfő

Ez nem volt könnyű nap.
Marcika éppen az idegeimmel próbálkozik és hát bevallom néha nagyon kitud készíteni.Megint nem fogad szót,sőt!Inkább az ellenkezőjét csinálja,mint amit mondok neki.Remélem, hogy nem tart ez sokáig.Tulajdonképpen egész nap ugyan azt csináltuk,mint általában.Délelőtt séta, délután alvás,majd játék egészen este fél 8-ig.Akkor jött Apa haza, mert oda volt Sanyi tatánál szerelni.Teljesen kész voltam, mire hazajött.Marcika annyira lefárasztott agyilag,hogy annyira fáradt voltam,hogy eltudtam volna aludni.Nem tudom,hogy ma hányszor mondtam azt hogy NEM SZABAD! Pl,amikor alma levet ivott és már amikor nem kellett neki kiborította a szőnyegre a maradékot.Vagy amikor a pukit szántszándékkal szétmorzsolta a szőnyegen.A monitort meg a tévét kapcsolgatja.Séta közben a templom előtt mentünk el,ahol meg a kavicsokat dobálta be a templom kertbe.Hiába szóltam rá, annál jobban csinálta.Azon, hogy felül a szekrényre már nem is idegesítem magam, mert hiába.Az ágyon ugrálás meg majd abba hagyja,mert az új ágyon nem tud majd ugrálni.És persze ha valami nem a kénye kedve szerint megy,akkor jön a visítás!!!
Este aztán megnéztem a sorozatom,majd mivel ma is Apa fürdette meg és fektette le,így már 10 órakor aludtam.
Nem ez lesz a kedvenc bejegyzésem!!

Nincsenek megjegyzések: